9 stycznia 2016

Copywriting

klucz do sukcesu

By admin In Bez kategorii

Oferta, która porywa, artykuł, zachęcający do działania, hasło oddające perfekcyjnie cel i atmosferę przedsięwzięcia, klimat koncertu lub imprezy, reklamowy slogan, oddający misję firmy lub najważniejszy atut produktu – tu tylko niektóre z tekstów, jakie dla firmy może stworzyć copywriter.

Tekst pod kontrolą
W zasadzie każdy tekst, który firma tworzy i w którym informuje o swojej ofercie, celach, produktach i usługach, planach na przyszłość – bezpośrednio lub pośrednio buduje firmowy wizerunek i choćby z tego powodu zasługuje na szczególną uwagę. Dlatego coraz częściej firmy na stałe współpracują z copywriterem – specjalistą ds. content marketingu, który czuwa nad właściwą jakością i ukształtowaniem komunikatów, jakie firma wysyła w stronę otoczenia gospodarczego i potencjalnych oraz obecnych klientów.

Dialog z otoczeniem
Właściwie każdy tekst, jakiego używa firma, jest komunikatem – nazwa, hasło firmowe, slogan reklamowy, tekst ulotki, oferty, folderu, artykuły prasowe, informacje umieszczane na stronie internetowej, facebooku, w sieci. Nawet, gdy nikt nie kontroluje tego procesu, cały czas w Internecie dokonuje się procesu powstawania i utrwalania się firmowego wizerunku. Tekst wspiera sprzedaż, buduje odpowiedni, zgodny z wymaganiami wizerunek przedsiębiorstwa, liczy się jako element strategii pozycjonowania strony internetowej.

Chcesz dowiedzieć się, jakiego teksu potrzebujesz?
Szukasz solidnego i rzetelnego copywritera?

Zadzwoń!
tel. 666 041 676
Justyna Baran
j.baran@centrumlogos.edu.pl